.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:احداث مجتمع ساحلي ويژه بانوان در مازندران

استاندار مازندران گفت: مجتمع ساحلي و تجاري مازندران ويژه بانوان استان به زودي احداث مي‌شود. 
 
به گزارش شمال نیوز ، ابوطالب شفقت در جلسه بررسي وضعيت زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست مازندران افزود: آمار زنان سرپرست خانوار در مازندران بالاست و مي‌توان با ساخت و ايجاد مجتمع‌هاي تجاري و رفاهي براي اين قشر امنيت را افزايش داد.
وي امنيت و اميد به زندگي را از مؤلفه‌هاي مهم و اثر‌گذار در ادامه حيات دانست و اظهار داشت: اين مجتمع‌ها به عنوان بنگاه‌هاي اقتصادي فضا و فرصت مناسبي براي اشتغال‌آفريني زنان سرپرست خانوار و توانمندي‌هاي بانوان خواهد بود.
شفقت از آمادگي مسئولان استان براي در اختيار قرار دادن امكانات و اعتبارات براي توانمند‌تر كردن بانوان مازندراني خبر داد و خاطر‌نشان كرد: جشنواره غذا در استان مازندران نمونه خوبي از استعداد بانوان مازندراني بود كه بايد ادامه يابد.
مدير‌كل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران نيز در اين جلسه از تشكيل كميته تخصصي اشتغال بانوان با اولويت زنان سرپرست خانوار در استان خبر داد و اظهار داشت: اجراي طرح پژوهش جامع در خصوص مشكلات بانوان سرپرست خانوار در تمامي شهر‌هاي استان به اتمام رسيد.
زهرا شرف‌الدين با اشاره به اينكه بانوان براي قرار گرفتن در مسير اشتغال به آموزش نياز دارند، افزود: پرداختن به امور آموزش و توانمند كردن بانوان مازندران نيز از اولويت‌هاي اداره كل امور بانوان و خانواده استانداري استان است.
خبرنگار شمال نيوز: محمود احمدي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.